2016. június 26., vasárnap

KRéTA tábor

1. nap

Az iskolában gyülekezve már alig vártuk, hogy indulhassunk úti célunk felé. Amikor végre elérkezett az idő, a kisbusszal elindultunk Győrbe.

A szállásunkra érve, megállapította valaki: ez nagyon cool! Ez igaz is volt... A csomagokat lepakoltuk, majd egy kis városnéző sétára indultunk. Árnyas fák alatt tízóraiztunk a finom gyümölcsből, amit Mónikának köszönhetünk. A Rába partján találtunk olyan kerékpárokat, amiket kölcsön lehet venni a városban való közlekedéshez. Alaposan megnéztük, hiszen egyik témánk az évben ez a jármű volt.

A belváros megtekintése után ebédeltünk a szállásunk mellett levő helyen. Nagyon finom volt, és a mellé kapott jégkockákkal lehűtött limonádénak különösen örültünk a nagy melegben.

Csendes pihenő következett a szobák elfoglalása és a sok "Hű, de szép!" után. Mivel minden apartmanban volt légkondi, kellemesen telt a pihenés.

Később kisvonattal mentünk az állatkertbe, ahol rögtön egy állatbemutatót is megnézhettünk. (Közben a finom uzsonna is elfogyott az almával.)

Még egy rövid játszótéri játék is belefért az időnkbe. Etettünk őzeket, szarvasokat.

A kisvonat visszafelé egy nagy kört írt le, hogy a belváros nevezetességeit is bemutassa nekünk. Vacsorára érkeztünk vissza a szállásra kicsit fáradtan, de tele élménnyel.
Vacsi után fagyiztunk, és megnéztük a közelben levő szökőkutat. Hallgattunk utcai zenészeket, majd elmentünk a szigetre.

Bátorságpróbánk az volt,hogy egy keskeny ösvényen mentünk végig szürkületben a folyó partján. Ott megcsodáltuk az egyik hidat, amelyik szivárványszínben volt kivilágítva.

Az esti fürdés is élmény volt ilyen pazar fürdőszobában! Lefekvés előtt egy kis nasi-partit még tartottunk... Villanyoltás után 10 percen belül mindenki aludt!